September 28, 2009

:: SelAmAt TinGgAl RaKaN ::

salam kalian....

pertama kalinya damha nak ucapkan
selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin...

dah masuk syawal yang ke9...
hari yang begitu bermakna....

jam di dinding mnunjukan pukul 4.25ptg...
detik demi detik masa berlalu...
begitu cepat rasanya masa berlalu...
hintung punya hitung upanya
baru masuk 43 hari aku bertugas d PWN ni...
banyak kenangan yang aku dapat ketika berada disini...
banyak sejarah yang aku kenang ketika berada disini...
dan banyak ilmu yang aku dapat ketika berkhidmat disini...
terima kasih rakan2 ku...
terima kasih kak eza, kak fiza, shaz, ida, hafiz,
diatas segala pertolongan kalian...
terima kasih Pn Faiz, En Izwan, En Azhar, En Harith...
diatas ilmua yang diberikan...
walaupaun aku byk kali kena marah...
hahahaha.....
tapi xpe coz semua itu ilmu kan....

now aku dh belajar benda baru...
walaupun seketika berada disni tapi banyak yang aku lalui dan tempuhi...
n tak dilupakan juga tuk member yang sama2 msk dgn aku dulu...
thnx tuk Adi, Nazar, Nisya, Dilla, Kak Wati, Wan n else...
sory lau xdpt tulis...
kerjasama kalian amat aku hargai....
hahaha.....

hari ini merupakan hari terakhir aku di
PERBENDAHARAAN NEGERI SELANGOR
ini kerana aku akan melaporkan diri di jabatan baru...
iaitu...
JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI SELANGOR...
bermula
1 oktober 2009
di
PENGURUSAN SUMBER MANUSIA..

so aku pasti akan merindui segala kenangan disini...
kenangan yang amat bermakna walaupun seketika..
terima kasih sekali lagi tuk semua...
terima kasih bebanyak...
aku pasti akan merindui korang..

tuk ida n shaz, En azhar...
jgn duk mngatal je..
keja tu buat...
cepat2 la kawin....
tuk kak fiza..
cepat2 la kawin...
dh xsabar nak mkn nasi minyak...
n leh dpt anak buah...
hahaha....
tuk kak eza...
semoga hepy bkerja dopis br..
semoga cepat dapat anak...
tuk apiz...
kurang2kan la mat romeo hang tu...
tapi lau ada awek cun jgn lupa bg tau k..
thnx guys....

semoga kita berjumpa lagi....

(@_@)

3 comments:

aizul said...

apa2 pon u buat.semoga u sentiasa heppy ok!

~dAmHa_IrKuHs~ said...

thnx aizul...
my life colourful with frends...
thnx tuk semua my frends...
trmsk u..

Anonymous said...

syukk...sampai ati hang..namer aku xdepun dlm ucapan slmt tgl ko...x igt kak lin ker???sedey r...huaaaaa...