September 22, 2009

:: ding dang @ tora ::

salam guys....

syawal ke 3 telah melabuhkan tirainya...
byk hal yang berlaku rini...
dr pagi smpai ke mlm..
dr setiap saat hingga ke jam...
dari 1 tempat ke 1 tempat yang lain...

penat, gembira dan sedey pun de....
tp semua tu perlu aku laluinya....
perlu aku hadapinya....

sedang asyik beli barang dapur aku de trpandang smthng...
barang yg dh lama aku xbeli..
barang yg dah lama aku xnampak
n barang yg dah lama aku xmain....

ni la dia brgnya....
:: DING DANG & TORA ::
hahaha...

tetiba lak aku tringat kisah lama...
kisah masa zaman muda2 dulu
(walaupun tau xtua sngat)
aku leh tringat masa sekolah rendah dulu...
sangup kumpul wit semata2 nak beli bnda alah tu...
tapi bukan de pe pun dlmny...
de mainan sebungkus dgn biskot coklat...
kadang2 biskot coklat tu dh cair...
sngup gak beli

tuk kali ni pe yek yg de dlm tu....


wa tu la dia yg de kat dlm kotak tu...
cam xcaya je
beli mahal2...
brg ntah pape ntah...
tapi ni la benda yg aku beli masa kecik
lau xdpt beli leh mnangis woooo...
hahaha...
tu time kecik k...

so kepada rakan2 sekalian...
igtlah time kita main semua ni...
igtlah kenangan yg de dsebalik nama

TORA & DING DANG...

2 comments:

Nurliyana Farhah c(: said...

haha, betul!
talehh lupee. hahaa.
lawak gilee bilee ta dapat nk beli. mnangis bukn maen. haha ;)
kenangan kenangan.

pieka fyra said...

hahah...
comel glew
time bg talk cam da matang glew
tp nie rupenye dunia subenar dye
ho3!