September 20, 2009

:: 1 sYaWaL MuNcUl KmBaLi... ::



salam guys..

1 syawal muncul kembali..
alhamdulilah aku masih lagi dapat dpertemukan
dengan 1 syawal yang amat bermakna...
aku masih lagi bernafas n leh merasai kegembiraan
dan keberkatan bulan yang mulia ini...

alhamdulilah umo aku masih panjang..
aku masih boleh berjumpa teman2...
sahabat2...
kawan2 dan
sanak saudara...

di kesempatan ini...
aku inigin mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
MAAF ZAHIR DAN BATIN...


aku nak mintak ampun dan maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki...
maaf kepada sesiapa yang pernah termarah or terasa dgn aku...
maaf andai aku ada ter'mengumpat' or mngata pasal korang...
maaf andai aku ada trmarah atau terlaser kat korang..
n maaf andai aku ada wat segala salah dan silap..

halalkan segala makan dan minum aku..
halalkan segala hutang2 aku....
n walaupun utang2 korang masih byk kat aku...
aku akan cuba halalkan...
pe yang patut...
hehehe...

n last....
terima kasih kepada semua teman2 yang sudi menyinggah ke
-EPILOG SEBUAH KEHIDUPAN-
terima kasih bebanyak coz sudi memerihakan blog aku...

akhir kata...
beraya tu raya juga
tapi kesihatan dan keselamatan kena jaga....
main mercun tu bebaik...
jgn smpai hilang jari ...
n kepada sesiapa yang memandu or mnunggang tu..
bawala knderaan anda sebaik mungkin..
berhati2 dijalan raya....
pandu cermat jiwa selamat....

pesanan daripada KBS...
"majulah sukan untuk semua... "


p/s : jemputlah dtg umah damha d'kuala selangor @ d'shah alam....
tp bg tau awal2 k..

4 comments:

EJAY said...

salam ukhwah di Aidilfitri..

regards,
ejay

p.s I followed u... ;D

aizul marcello said...

tunggu jap g aku muncul dpn rumah ko!~

haahha

~dAmHa_IrKuHs~ said...

salam ukhwah gak...
thnx ejay coz sudi folow my blog....

tuk ajoy...
aku tnggu je ko dtg...
xsabar rasanya...

Pojiepooh Abdullah said...

Selamat Hari Raya juga kawann!