September 15, 2009

:: tErImA kAsiH ::





salam guys..

brtemu kita kembali dalam episod yang baru...
episod kali ni betul2 membuatkan hati damha tersentuh...

entah mengapa sejak dua menjak ni bermacam2 perkara yang damha fikirkan...
tentang kehidupan ini...
tentang kehidupan akan 'datang'...
tentang segalanya...

bermacam-macam perkara berlaku serentak..
adakah ini penamat dalam riwayat idup aku..
adakah ini yang dinginkan olehnya ...
aku redha..
tapi aku masih belum sedia untuk menempuh segalanya...

tahniah buat kawan2 aku yang sedang dalam kegembiraan...
walaupun korang sedey tapi stil ada yang ambik berat...
still ada yang akan bertanya khabar ....
ada yang snggup berhempas pulas semata-mata ingin bersama..
walaupun nun jauh disana...
still ada yang akan bersama walaupun korang xbahagia...
dkala bsama aku smuanya susah...
tapi bila bsamanya smuany mnjadi indah...
yang pahit pun mnjadi manis...

terima kasih sahabatku sekalian...
mungkin dah takdir hidup ini sebegini...
dtakdirkan jauh dari sahabat
dtakdirkan jauh dari kawan2
dtakdirkan jauh dari teman...

aku tak perlu akan simpati korang..
aku tak perlu akan layanan ' kasih ' korang...
aku hanya perlukan korang yang sebenarnya....
mana diri ko yang sebenar....
susah sangatkah untuk menjadi insan yang jujur....
jujur dalam persahabatan...
jujur dalam percakapan....
jujur dalam perhubungan...

terima kasih sahabat2 ku...
atas layanan yang korang berikan...
atas nasihat yang korang bagi...
atas ' kasih ' yang korang sumbangkan...
walaupun aku tau semua tu hanya lakonan semata-mata...

TERIMA KASIH SEKALI LAGI...

maaf kawan2 ku...
aku tak mampu tuk memberikan
kemewahan yang korang inginkan..
aku tak mampu memberikan kesenangan
seperti yang 'dia' berikan...
aku tak mampu memberi hadiah yang berharga
seperti yang dia berikan....

aku tak mampu sahabatku...
aku tak mampu tuk memberikan segalanya tuk dirimu...
aku bukan insan yang senang...
aku bukan insan yang kaya harta...
aku bukan insan yang mudah mmberikan kemewahan.....

'TERIMA KASIH SEKALI LAGI....

SAHABATKU...

KAWAN2 KU.....

TEMAN2 KU...

andai masih panjang umo diharapkan kita leh diprtemukan...
diharap kita akan dipertemukan lagi...
maaf dan ampun diminta andai ada salah dan silap...
halalkan makan dan minum...
dan segalanya...



4 comments:

aizul said...

sbr no...hidup tak slalunya indah..sometimes kita kene merasa 'perit' untuk membuat hidup kita lebih bercahaya!~

~dAmHa_IrKuHs~ said...

dah nama pun asam garam kehidupan..
aku prcaya kehidupan ini pasti ada karma....
trima kasih aizul...

||| PöJìé PööH ||| said...

sabar la Shuk yer.
biasa la hidup dalam bermasyarakat..
dlm bsahabat..
klo xmo idup dlm tuh sumer, sila duduk dlm hutan, tol x??
xpe at least sumer2 make we learn something..
muhasabah diri kita, mana cacat, mana kurang..
utk kita jadi insan yg terbaik utk sumer org..
ok dear..
anything call me, smsm me..
got my number kan?
i owiz ready to hear from u..
selamat hari raya!

aMir RaYYaN said...

sebuah perjalanan sementara bernama KEHIDUPAN...rencahnya sudah begitu..Moga ALLAH redha...