July 06, 2009

- kini kembali -

salam kalian...

setelah sekian lama aku xmencoretkan ke laman blog aku ni..
terasa begitu rindu untuk meluahkan segalanya...
terlalau banyak peristiwa yang berlaku sepanjang kehidupan ini...
ada suka n ada gak duka...
tapi pengalaman duka lagi banyak...
aku tak kisah coz aku akan jadikan ia sebagai titik tolak untuk aku terus maju..
kenangan duka yang pastinya akan sentiasa aku ingat walaupaun susah untuk aku menerima...
terlalu pahit n perit rasanya..
bagaikan menelan ubat tanpa mengunakan air...

pengalan pahit yang banyak mngubah hidup aku...
mungkin memang belum ada rezeki untuk aku hidup bahagia...
tapi dsebalik kedukaan itu masih ada sinar kegembiraan yang aku dapat...
walaupun ianya hanya seketika tapi amat bermakna..
susah juga untuk hati ni gembira..
tapi aku cekalkan hati ni....

terima kasih kawan-kawan aku yang banyak membantu aku tuk terus berdiri..
pertolongan kalian amat aku hargai...bagi aku perjalanan ini masih panjang..
memang susah untuk djangka segala onak dan ranjau yag bakal kita tempuhi..
tetapi sbagai manusia n makhluk ciptaan-NYA aku bsyukur...
masih dketemukan dengan insan2 yang aku sayang...
trutama kedua ibu bapa dan keluarga...
terima kasih ayah n ibu kerna dikaulah ratu hatiku...

kehidupan aku kini lebih byk cabaran...
aku tak tinggal dgn parents lagi..
aku dah menetap di shah alam..
sebuah pusat bandar yang penuh dengan onak dan duri...
sebagai hamba yang kerdil aku hanya mampu menadah tangan memohon keberkatan dari yang maha esa tuk meneruskan hidup berdikari..
aku akan cuba untuk belajar hidup berdikari..mungkin telah smpai masanya untuk aku memulakan langkah sebagai anak teruna yang boleh hidup berdikari...
aku kini mula kenal beberapa teman serumah yang sporting cam
SHAWN MANJE,
LEE COOPER,
JIEJIE WANG,
LANDO N AIMAN KECIK...


terima kasih sekali lagi buat semua yang banyak membantu aku...
aku sayang korang...
kepada kawan2..
jangan lupa kenangan antara kita takkan aku lupakan....
dan kepada family aku..terima kasih tuk segalanya..
tak terbalas segala jasa dan budi kalian..

No comments: