July 31, 2009

KURSUS SPIES Jilid 2

Hari kedua bermula seawall jam 4 pagi…
Pagi2 lagi aku dh kena bangun…benci tul la…
Dah ler smlam xcukup tido..
Rini pun kena bangun awal gak..
Huhuhu….

So mulakan pagi tu dengan qiamulail yang diketuai oleh abg fasilitator iaitu abg imran..
So pagi tu walaupun berat mata ni nak wat tapi hati aku tetap tersentuh kerna masih diberi kesempatan tuk bernafas lagi dalam dunia yang penuh dengan pancaroba ini…

Bukan senang tuk hidup di dunia ini kalau xde kekuatan dalam diri ini..
Tapi aku masih waras tuk membuat segala perhitungan tentang masa depan aku…
Yang aku bayangkan dalam solat pagi itu ialah muka2 ahli keluarga aku yang paling aku cintai…

Bagaimana susahnya family aku membesarkan aku dengan segala karenah yang aku berikan…
Aku tetap bersyukur kerana masih mempunyai keluarga yang banyak memberi aku tunjuk ajar sehingga aku menjadi insan yang boleh membanggakan keluarga…

Memang banyak salah dan silap yang aku wat dengan family aku..
Terima kasih dan bersyukur aku kerna dapat family sebegitu…

After solat aku cam xsabar nak balik…
Tapi pe leh buat masih banyak lagi aktiviti hari ini tuk dilalui…
So kita org diberi kesempatan tuk balik bilik dan rehat..
So aku ambik keputusan tuk tido jap bagi menghilangkan pening kapala..

Hari kedua ni aku jalani dengan semangat..
Bukan pe semangat n ak balik tu ade
Hahah…
So aku truskan je kursus tu sampai kekemuncak pada jam 1tgh..
Time tu aku la antara insane yang paling hepy coz dapat balik…
Hahaha…
Dlm pikiran hanya bantal dan tilam angin aku tu jew..
Hahaha…


Balik jam 3ptg n smpai di opis jam 430ptg…
Tapi aku kena mnunggu agak lama dopis coz aku suh lee ambik kat opis tapi dia leh sesat lak time nak ambik aku..
Hahaha..
Klakar lak aku tgk lee ni..
But atas usaha dia berjaya gak smpai ke bangunan opis aku yang aku rasa hanya 5minit dr umah…

Ujung minggu yang penuh dengan drama..
Hanya aku je yang tau..
=)

No comments: