April 28, 2008

+ penat dan memuaskan hati..... +


salam semua....
hari ni aku busy ckit coz sbuk dengan kerja yang terpaksa aku laksanakan.....
hari ini aku n beberapa geng flying squad ke HQ opis yang terletak di bandaraya shah alam.....
terdapat beberapa perkara yang perlu di buat....

first kena antar fail ke unit tanah yang mmg bukan kerja aku....
disebabkan dah tak ada yang nak g antar aku pn menyenagkan diri ini untuk menghantarnya....
di unit hakmilik tanah tu aku bertemu dengan seorang teman lama yang juga sekampung dengan aku.....

so aku jumpa dia untuk memudahkan lagi segala urusan......
epy@fiza merupakan kawan aku time sek...
dia pn dah nak bertunag sabtu ni dengan budak pejabat aku gak......
setelah selesai segala urusan dengan dia aku pn ke tingkat dua untuk berjumpa dengan cik fiq.
beliau merupakan kami punya bos yang juga bertanggungjawab atas segala urusan......
seronok gak berborak dengan dia setelah lama aku tak jumpa......
bukan apa aku ni je yg susah nk ke shah alam ni.....
yela banyak lagi keja yang lebih penting....

selepas tu aku n geng aku pn berangkat pulang....
sebelum balik pe lagi gla shoping dulu kat plaza alam sentral.......
kak ikin n suzi la banyak shoping.....
kak ikin sempat belikan baju untuk anak tersayang mohd darwish yang comey........
so aku n geng aku shah menjalankan operasi merayap sekitar plaza....
tgk sekitar mcm xde pape yg menarik ati aku.....

so aku bercadang mengajak geng aku ke jj... n dia org pn suka ke jj.....
kita orang sempat lunch kat jj....
tghari ni aku makan nasi goreng thai....
rasa macam xbest langsung.....
lagi sedap aku yang masak sendiri....

kat jj aku sempat g beli headphone n buku novel.....
aku mmg minat baca novel yang berkaitan dengan cinta....
so lps tu pe lagi terus balik la.....
penat sampai sekarang terasa......
so hope kawan2 aku hapy ri ni coz telah berjaya menyelesaikan segala urusan dalam masa sehari....
salam semua....
take care n jgn lupa rest secukupnya coz sok kena keja lagi...

No comments: