April 25, 2008

hari ini .......


ri ni trasa cam tak ada mood je...
mgkin sebab dapat berita yang mnyediahkan dari teman rapat....
mr eezan akan brpindah ke kl n aku trasa akan khilangannya...
beliau banyak mmbantu ketika aku memerlukan bantuan...
tapi mgkin ada hikmah disebaliknya..
ri ni juga ada jamuan smperna birthday kak ikin...
my opis mate....yang juga akan mninggalkan aku keseorangan di sini....
tapi knangan aku bsamanya akan aku kenang smpai bila-bila....

menu jamuan ri ni ialah spegethi, kek mocha n ayam kfc....
pnat masak spegheti berbaloi coz budak2 pejabat suka dgn masakan aku....
aku mmg suka msk n terharu bila ada yang mghargai....shah siap tmbah masa makan tadi...
kak ikin pn apa kurangnya....hapy je bila tgk smua kenyang makan pe yg aku masak...

tapi ri ni xdapat nk kuar g jog coz sibuk dgn keja kat pej n kat umah....
mgkin sok leh g kot....huhu....tu pn kalau sempatla....

seperti teman@kawan.....
kita kena saling mghargai supaya phubungan itu akan terus terjalin....

sok ada outreach PROSTAR kat hulu langat.so ri ni kna simpan tenaga supaya tak penat..
so mgkin malam ni kna tidur awal n rest secukupnya....

No comments: