January 11, 2009

~ sejarah yang tiada penghujung...~

hidup ini memang sukar nak djangka..
bermacam2 dugaan dan cabaran yang datang...
kengkadang tak termampu untuk aku tempuhi...
sekali lagi dugaan besar menimpa aku..
kenapa begitu sukar untuk mereka memahami aku...
mengapa begitu sukar untuk mereka menerima segalanya...
aku jadi bingung dengan semua ini...
hanya mampu tersenyum dikalangan kawan2...
tapi hati ini hanya aku yang mampu menahan sebak...
begitu kuat aku tabahkan diri ini...
melawan segala penyakit yang ada...
selagi aku mampu aku akan terus mengharungi pahit hidup ini sendirian...
susah untuk mencari sinar yang telah lama aku idamkan...
aku pelik dengan segelintir kawan2 aku...
mengapa kerna perkara kecik pun nak dperbesarkan...
aku pun hairan...
mungkin kerna sayang yang aku sampaikan tak cukup untuk mereka..
sabarlah sahabatku..
aku tidak mampu untuk memuaskan hati semua pihak..
jika ada masa dan dberi kesempatan lagi akan aku laksanakan segala permintaan kalian...
ku hulur maaf dari hujung rambut sehingga hujung kaki...

No comments: