May 02, 2008

kata-kata terakhir dari mu.... part II






Kali ni aku nak sambung citer yang ari tu...
Firstly aku nak mintak maaf kepada semua member-member yang terasa dengan apa yang aku ingin sampaikan….
Andai ada kata-kata yang mungkin ada menguris hati dan perasaan kalian....
So aku nak sambung citer tentang ”kata-kata terakhir dari mu....
Buku khas (seribu satu pengertian...)yang aku wat ni ada terselit kata-kata yang datang dari hati member-member yang aku sayangi....
Kali ni aku nak petik kata-kata dari seorang kakak yang banyak menolong aku kat tempat kerja ni...
Antara warkah dari kak shiela ialah...:-




” cara paling baik untuk mengenali
erti kehidupan adalah dengan menyintai segala-galanya....”
’ semalam...kenangan....
Hari ini.... kenyataan.....
Esok... impian.....
Segalanya bermula dari kita....’




Walaupun pendek tapi ia amat bermakna tau...
So kita kena belajar untuk mengenali dan menyintai kehidupan ini...
Ha... ni lagi satu kata-kata yang aku tak berapa faham....
Kata-kata ni datang dari member yang aku baru kenal 2 bulan....
Akan tetapi rasa macam dah pernah kenal je dia ni tapi di mana yek....
Huhu.....dia lebih dikenali sebagai shah@eezan




“ cintailah dia sepenuhnya”
Tapi tidak salah untuk menceriakan diri dengan meminati orang lain.
Perasaan ini ingin benda baru sebagai teman mahupun peminat...
Adakalanya perasaan ini cepat bosan hanya seseorang...
Ceriakan hidup ini dengan perkara baru...
Tapi yang seorang itu kekalkanlah....”




Aku masih menunggu apa yg ingin di sampaikan oleh shah ini....
Mungkin ada perkara yang tersirat...
Kita tunggu.....

2 comments:

Anonymous said...

ade la...
ayat tu mengajr kite utk menjadi insan yg setia..heheh

damha_irkuhs a.k.a ahmad shukri said...

mmgla....
tapi sbagai insan kita kna kembali kepada fitrah dunia yg tidak kita ketahui akan kebenarannya...