May 08, 2008

kata-kata terakhir darimu.....part 3



Ku sangka panas hingga ke petang rupanya hujan ditengahari....perumpamaan ni yg selalu orang guna bila sesuatu berlaku tanpa disangka....aku pn memang tak menyangka pe yang aku inginkan berlaku tanpa kerelaan ku sendiri...
Mungkin sudah takdir tertulis bahawa beginilah nasib diriku....
Aku redha dengan segala ketentuannya....


Thanks kepada yang sudi membaca blog aku ini... Kali ni aku nak sambung kisah yang telah aku tulis…
dah masuk part 3 dah ni…

so kali ni aku nak citer tentang kawan aku ini iaitu hadi inwan@teddy

“ Here comes the rain again
Falling from the stars
Drenchead in my pain again
Be coming who we are….”


Dah tertulis ketentuan kita dimuka bumi ini so kenala redha dengan fitrahnya...
So aku harap hadi dapat terimanya n jadikan ianya suatu kenangan yang terindah.....
Kenangan ko dengan kamisah dapat dijadikan sebuah buku cinta…huhu…


Ni ada citer tentang seorang senior kat opis aku…kak ikin@cc ckin…
Dia akan berpindah coz dapat keja baru…nilah kata-kata terakhir dari beliau….


” pertemuan semusim ini….
seperti ketentuannya
kita semua dipertemukan
dengan matlamat dan tujuan yang sama....
pertemuan semusim ini...
pelbagai memori telah dilalui
suka duka tawa ria dikongsi bersama...
kini pertemuan semusim ini kian berlalu..
seperti kehendaknya..
setiap pertemuan pasti ada perpisahan
ibarat putaran roda kehidupan
tiada siapa dapat manjangkakan
semoga ikatan silaturahim antara kita
akan kekal abadi selamanya
dan segala memori yang telah dilalui
akan menjadi kenangan terindah “


kenangan yang terjalin antara kita takkan aku lupakan....
mungkin ada hikmah diatas segala yang berlaku. Sebagai manusia kita kena redha akan pe yang telah berlaku....
so nak dibuatkan cerita...


hargailah seseorang itu selagi ia masih disisi...
sebelum ia menghilang yang mungkin kepulangannya takkan pasti...

No comments: