August 26, 2009

:: pUaSa Ke5 ::



salam ramadhan al-mubarak...

so setelah 5 hari berpuasa aku stil cam biasa..
keja n keja yang banyak...
terpaksa melaksanakan keja dengan penuh tanggjawab dan komited..
akan tetapi byk masalah yang aku kena lalui sepanjang bulan yang mulia ini...
life aku mmg tak pernah lekang dari masalah..
tapi aku sebagai insan yang kerdil lagi hina
akan melaluinya dengan penuh tabah...

puasa kali ini agak sedikit kecewa dan sedey..
kerna aku kena melaluinya dengan tanpan kehadiran ahli keluarga dsisi..
aku bersahur dan berbuka bersama2 housemate aku..
kadang2 terpaksa bbuka keseorangan....
alhamdulilah...
aku masih leh bertahan sehingga ke tahap ini...

selamat berpuasa kepada smua kwn2...
jgn puasa lapar n dahaga jew k..
byk lagi benda kita kena puasa..
pastikan puasa yg dijalankan dpenuhi keberkatan...


No comments: