August 14, 2009

:: nEw Job ::


12 ogos aku dpt pangilan dari mak aku...
n dia ckp aku dpt new job....
wa sukanya aku...

so aku kena lapor diri d
PENGURUSAN SUMBER MANUSIA (PSM) SELANGOR
TINGKAT 3,
BANGUNAN SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH
SHAH ALAM

jam : 8.00 pagi...
pada : 17 Ogos 2009

n mungkin aku akan dcampak ke...
PERBENDAHARAAN NEGERI SELANGOR....

so terima kasih tuk rakan2 d
FLYING SQUAD (TASK FORCE SELANGOR)

d atas segala tunjuk ajar n ilmu yg dberikan
n aku past akan merindui korang....

” pertemuan semusim ini….
seperti ketentuannya
kita semua dipertemukan
dengan matlamat dan tujuan yang sama....

pertemuan semusim ini...
pelbagai memori telah dilalui
suka duka tawa ria dikongsi bersama...
kini pertemuan semusim ini kian berlalu..
seperti kehendaknya..
setiap pertemuan pasti ada perpisahan
ibarat putaran roda kehidupan
tiada siapa dapat manjangkakan
semoga ikatan silaturahim antara kita
akan kekal abadi selamanya
dan segala memori yang telah dilalui
akan menjadi kenangan terindah “

(@_@)

p/s : thnx gak tuk hadiah2 tu yek...

No comments: