August 22, 2009

:: kItA DpErTeMukAn LaGi - rAmAdHaN ::


hari pertama ramadhan
tuk tahun 2009....
alhamdulilah...
aku masih dberi kesempatan untuk dpertemukan
dengan bulan yang penuh keberkatan....
iaitu bulan....
RAMADHAN AL-MUBARAK..

walaupun kesihatan tidak berapa mengizinkan...
dengan keadaan demam yang tak reda sejak 2 mnggu lalu...
d+ dgn sakit tekak n batuk...
aku gagahkan diri tuk meneruskan puasa hari prtama.....

alhamdulilah ia berjalan seperti biasa....
n alhamdulilah aku dapat juga bsahur
dan bbuka puasa bsama2 family....

n aku sempat juga berterawikh d masjid
yg biasa aku g sejak sekolah....
dapat brjumpa rakan2 ketika sekolah dulu....
gembira rasanya....

terima kasih Ya Allah datas kesempatan yg
dberikan untuk aku meneruskan kehidupan ini...
dan syukur kerna pertemukan aku dengan
bulan yang begitu istimewa ini....

dkesempatan ini juga aku ingin mngucapkan....
SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK...
semoga bulan yang baik dan mulia ini dpt
dgunakan dgn sebaik2 amalan....
penuhkan hari2 dgn amal dan ibadah...
amin..


No comments: