June 02, 2009

coretan khas untuk mu - BELL


Adakah ini yang dinamakan cinta?
Aku tak mengeri mengapa semua ini berlaku
begitu susah untuk aku menerimanya..

perjalanan ini masih panjang..
mengenalinya merupakan suatu anugerah yang takkan aku lupakan..
antara anugerah kebesaran yang maha esa..
hanya aku sahaja yang tahu betapa peritnya hati ini untuk melupakannya..

kenangan kelmarin masih tertanam dalam benak hati aku...
seharian bersamanya bagaikan baru semalam aku melihatnya...
begitu cepat masa berlalu...
kini ia cuba pergi...
pergi jauh dari aku..
pergi jauh dari pandangan aku...
adakah aku yang bersalah?
Adakah ini takdir??
atau adakah ini nasib yang bakal menimpa aku tuk selamanya

hati ini begitu susah untuk menerima cinta...
tapi dengan kehadirannya telah mngetuk pintu cinta ini...
pintu hati aku terbuka luas untuknya...
pintu hati aku telah menerima segala pahit dan manis antara kami...

cinta mmg buta
cinta mmg tuli...
aku masih bingung dengan semua yang dinamakan cinta...
aku ...
atau dia??
mengapa harus aku yang memilih jalan ini?

Sedang asyik lagu seribu kenangan bermain di telinga aku masih mngingtinya...
aku masih menyayanginya....
kenangan antara aku dan dia begitu indah...
terasa milik kita brdua....

BELL aku masih tidak dpt mlupakan smuanya...
mungkin ini sahaja cara untuk kau melupakan aku...
tapi aku hnya insan hina yang masih menunggu mu walau apa jua yang berlaku...

sayangi aku..
cintai aku...
dan ingati lah aku...
sesungguhnya kau la insan prtama yg bjaya btakhta dhati...

lagu ini ku tujukan khas untuk mu..
insan yang hadir dalam hatiku untuk sementara..

didi cazli – seribu kenangan



kenangan bersama
kekal selamanya
sekali pun kau hilang dimata
sering aku merindu terkenangku
senyumanmu
detik pertama berseminya cinta
kian tiba penghujung waktu
saling berlinangan pilu

setia ku menyayangi
tiada ku kesali
walau kian hanya berteman
seribu kenangan
bagiku terlalu indah
setiap detik bersama
rela akhirnya ku terluka
dariku
hidup tanpa kenal cinta mu

terkenangku senyumanmu
detik pertama berseminya cinta
kian tiba penghujung waktu
saling berlinangan pilu

No comments: