October 05, 2011

[ Terima Kasih Kawan. ]




salam guys....

now aku telah kembali.
kembali mncoretkan pe yg ingin dicoretkan...
aku kembali pada bulan yang paling aku gemari...
pada bulan yang paling bermakna dalam hidup aku...

bulan Oktober...
bulan kelahiran aku...
alhamdulilah aku dberikan kekuatan, kesihatan, kehidupan
yang sempurna oleh yang maha ESA...

air yang tenang jangan disangka tiada buaya...
aku mngharapkan bulan oktober ni memberikan ketenangan dalam hidup aku
tapi tidak sama skali..
masuk bulan oktober je 1 kisah yang telah berlaku dalam hidup aku....
sedih, geram, terharu
dgn apa yg dilakukan oleh ssorg yang dikenali sebagi
KAWAN...

panjang citernya tapi aku tidak mahu mengaibkan ssiapa
cukup la dgn apa yg telah dia lakuka pada aku...
aku sedar sapa diri ini...
n aku pasrah dgn apa jua tindakan yg dilakukan oleh seorang kawan...
dlm dunia yang serba canggih ni pun de lagi insan yang tak senang melihat org lain bahagia...
sampaikan sangup membuang kawan sndiri kerana insan yg baru dikenali...
alhamdulilah...
ALLAH telah mmbuka mata aku tentang hubungan kami...
ALLAH telah mnunjukkan erti persahabatan yg sebenar...
aku bersyukur dgn segalanya...
n kini aku jalani kehidupan seperti biasa...

terima kasih kawan
kerna pernah hadir dalam hidup aku
walaupun seketika....
ALLAH itu maha adil n maha mngetahui...
insyallah 1 hari nnt segala perbuatan kamu akan terbongkar jua....


3 comments:

Cik Shuida~ said...

saya pun prnh dpt kwn cm2..
tp sy xnk b'dendam..sy appy ble tgk die bahagia..kte doakn je yg terbaik utk die..

=))

Dak Cabin said...

syukri..apa yg berlaku ada hikmahnya..redha dgn ketentuannya..


# dak cabin aka laksmana sunan

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

sabar. ujian dalam mencari sahabat sejati! sentiasa memaafkan dan mengikhlaskan keadaan lebih baik!