August 26, 2010

:: air mata hati ::



.: bengang :.
.: tension :.
.: sakit ati :.
.: sakit jantung :.

ishhh.....br 5 bulan duk opis ni mcm2 bnd yg brlaku...
makin hari makin sakit ati aku...
makin lama makin senak jantung aku duk sini....
meluat ada menyampah pun ada......

tapi...
semua itu dugaan..
semua itu halangan...
halangan untuk aku terus berjaya...
pantang tengok aku senang sikit..
de je yg xpuas ati..
tapi xpela..
semperna bulan baik ni.....
aku biarkan je pe yg dia org nk wat kat aku.....
aku redha dgn segalanya....
terima kasih tuk segalanya k...

aku perlukan masa..
aku perlukan ruang...
aku perlukan udara...
aku perlukan ssorang....


1 comment:

Afzainizam said...

.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•.
----==--Kami Mengucapkan---==----
Selamat Hari Kemerdekaan ke 53
'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•'
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com


Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

yup air mata ituuuuu... sadissnya nampakkk