April 27, 2010

+ T.U.G.A.S +


rini aku memulakan tugas hakiki aku.....
kenangan semalam masih bermain di ingatan..
seronokny bukan main..
sampaikan aku taknak bangun pagi...

rini aku trlambat masuk opis coz trlalu syok tidor...
sedar2 dah kul 815 pagi...
warghh...
aku dah lambat...
bila aku dh siap plak nk g keja ni...
tensenny aku bila pintu gril opis aku dkunci oleh housemate....
wargggghhhhh...
makin lambat ler aku nak ke opis rini...
rini banyak sangat dugaan yang melanda.....
kul 930 br aku dpt masuk opis...
tu pun trpaksa tunggu dak umah balik bukak pintu gril...

alhamdulilah...
semua berjalan dengan lancar....
jap g nak shoot pic kat Jabatan Kejuteraan Mekanikal....

miss u guys..

3 comments:

Anonymous said...

ape kne ngene cte ko n gmb diatas??

~dAmHa_IrKuHs~ said...

woit piez...
tu mnunjukan aku rindu korg...wakakak...not gagagagaga k..

Faris said...

tudung biru sblah kanan tu,aku knal dowh...lili name die erk?

faris mahmood