June 06, 2010

+ M.I.N.G.G.U.&. B.Z +


salam guys...
minggu ni mrupakan mnggu yang mmbz kan diri...
xde masa sngat nak update blog ni..
but thnx tuk kwn2 yang sudi gak mnyinggah ke laman blog damha..
thnx gak coz sudi mngikuti perkembangan kehidupan damha yang tiada penghujungny...
selagi nyawa dkandung badan selagi itu damha akan meneruskan kehidupan sebagai seorang lelaki, anak, kekasih, kawan dan saudara yang paling rapat dgn semua....

berada di bumi pasir gudang mmbuatkan aku semakin rindu dengan keluarga...
teringat akan masakan lemak cili padi yang dmasak oleh mak damha...
tapi semua tu merupakan dugaan dalam hidup damha..
damha kena meneruskan kehidupan dbumi johor ni..
dmana bumi dpijak disitu langit djunjung...
begitu la kehidupan aku...
walau jauh dbumi @ negeri orang aku ttp sayang negeri aku sndiri...
now aku kena blaja...
blaja tuk mnyesuaikan dri...

ibu...
damha akan berusaha brsungguh2 tuk mmperbaiki lagi diri damha ini..
doa dan bimbingan ibu n ayah xkan dam lupakan,...
n dam akan gunakan sebagai pemangkin kehidupan....
terima kasih untuk segalanya....

lately aku agak bz dgn keja yang tak pernah siap....
cmne nk siap lau aku je yg buat..
yang lain hurmm......
tapi xpe..
aku akan brusaha gak...
n sory guys coz sudi melawat ke laman blog damha...
lau de masa leh ikuti prkembangan damha d facebook damha

fb :: tyker damha irkuhs

tq bebanyak...

No comments: