May 02, 2010

:: P.E.J.A.L.A.N.A.N.I.T.U ::

PENATNYE............

tu je yang mmpu aku katakan pas panjangnye perjalanan pulang malam td....
alhamdulilah akhirnya aku selamat sampai juga ke destinasi yang dituju....
aku bertolak dari kuala selangor jam 11.00mlm....
tu pun lepas aku tengok keputusan Akademik Fantasia 8...
penyingkiran AF kali ni cam xbest je..
nape la syahir yang trkeluar yek..
aku budget dia n adira akan masuk final...
tapi pe kan daya..
xde rezeki dia...
so aku doakan dia akan berjaya mengembangkan lagi bakat yang dia ada..
n muka yang comel tu...wakakaka....
n selamat menyambung pelajaran di UIA yek syahir...

pas tu aku sempat gak tengok mentor tuk musim ke4...
cam xbest je prsembahan pertama tu....
n agak keterlaluan gak dgn pe yang mas idayu buat....
lau dh kemampuan protege dia cmtu just teruskan ler...
ni leh plak nk stop2...
sakit ke x ke tu dh namany reality kak non...
so kena la face it k...
n selamat berjaya tuk semua protege2 rancangan mentor kali ni...
kita tengok sapa yang berjaya k....

n pastu sempat gak aku tengok anugerah industri muzik...
suka dgn prsembahan pmbukaan oleh aflin shauki n adiba noor..
mmg superb la dia org jd mc mlm tu...
aflin n adiba merupakan salah 1 aku puny mentor dlm bidang pngacaraan...
insyallah lau pnjang umo aku mmg nak cuba dalm bidang tu....

so perjalanan aku balik ke pasir gudang memakan masa 6 jam....
tu pun pas aku trlelap seketika kat R&R pagoh..
smpai umah dh kul 5.30pg...
penat snagt coz pg ni dh kena keja....
tapi alhamdulilah aku stil leh meneruskan pkerjaan rini..

n sebelom trlambat aku nk mngucapkan
Selamat pengantin baru tuk
nursyahidah bt ahmad n mohd firdaus...
semoga berbahagia ke ahir hayat...
(pic kawin korang nnt aku bg k)

n thnx bbyk tuk
mohd shahezad ....
thnx tuk the best moment semalam....

(@_@)

No comments: