October 29, 2009

+ hEpY bEsDaY +

Salam guys….

Dah lama rasanya mr d x mncoretkan sesuatu kat laman blog ni….
Mungkin dsebabkan beberapa masalah yang mnyebabkan mr d hilang pertimbangan hidup…
N mr d really2 down time tu..
Masalah dtg bergolek2…
Semua jadi serba tak kena…segala yang dirancang tak mnjadi kenyataan…

Ia berlaku tanpa ku duga
Ia mnjelma tanpa ku sangka..
Aku terima segalanya dengan redha…
Aku terima segalanya dgn hati terbuka
Walau sakit tuk melepaskannya….

Syukur aku telah menemui cahaya….
Cahaya yang mmbuatkan hidup aku kembali cerah….
Cahaya yang membuatkan aku tau jalan hidup aku ini….
Aku akan berusaha meneruskan perjalanan hidup ini tanpa dia….
Kerna bukan dia je yg ada kat dunia ni kan…
Aku juga berhak gembira….

So dalam sedar tak sedar aku semakin meningkat usia…
Walaupun usia semakin meningkat aku stil aku…
Aku xpernah berubah walau sedikit…
Mungkin kematangan yang semakin meningkat….
Menunjukkan aku perlu meningkatkan diri ini….

15 minit lagi ms akan berlalu…
Usia aku akan mncecah 23 tahun
So aku xde pape harapan besar…
Cuma tuk usia yang sematang ini aku nak mmajukan diri ini lagi…
Aku nak berusaha lebih lagi….
Aku nak bekerja dgn penuh tekun…
Dapat lak opis br ni…banyak yang perlu aku wat…
Aku kena byk blaja n busaha tuk dpt masuk IVM tahun depan…
Aku kena blaja tuk terus mara….

Jutaan terima kasih ducapkan kepada
Kedua ibu bapa aku…
Yang banyak mngajar aku ttg kehidupan…
Sejak aku lahir sehingga kini aku stil bersamanya…
Aku doakan semoaga kedua ibubapa aku panjang umo…
Dan dmurahkan rezeki..
Uda sayang ibu n ayah…
N tuk Along, Abang, Kakcik N Andak….
Terima kasih gak…
Walaupun slalu brgaduh korang ttp adik bradik aku yang best……
(aku rapat dgn andak yg comey tu)
Sayang korang juga…


N tak dlupakan….
Kawan2, teman2, dan sahabat2 yang banyak mmbantu…
Mmbantu dari segi luaran dan dari segi dalaman…
Aku sayang korang semua..
Terima kasih diatas segala nya…
Hanya Allah sahaja yang akan mmbalasnya….

Amin….