August 22, 2008

minggu yang mencemaskan...


minggu ni aku bz dgn hal yg mencemaskan...
aku terpaksa antar my dad ke hospital selayang atas panggilan doktor...
ntah pe yang aku fikirkan smpai xde ms nk uruskan diri...
tiap2 hari aku terpaksa ulang alik dari umah ke
hospital...
kerja pn terpaksa half day...
tapi nasib baik bos aku memahami akan masalah yang dialami oleh pekerjanya...
aku mmg sk dapat bos camtu...
sekepala lak tu...
hehe....

so sepanjang minggu ni banyak la kerja yang aku terpaksa tangguh
n aku pn br dpt tau yang aku kena msk perbarisan hari kemerdekaan
so next week aku mst btambah bz dgn latihan perbarisan...
so hope kepada smua member harap bersabar k...
di sebalik kesibukan seharian aku tapi aku masih sempat dengar gosip yang ada kat tempat kerja aku tu....
gosip ni agak liar la gak tp aku tak brapa pasti lagi n masih didalam siasatan....
huhu....
berangan nk jg inspektor polis tp tak dapat...(coz mata empat)
haha....
minggu ni byk bnda aku belajar...
n banyak gak pengajaran yang aku dapat...
tapi aku jadikan pengajaran tu sebagai langkah aku tuk bergerak lebih maju di masa hadapan...
terima kasih kepada semua sahabat yang banyak menolong dikala aku dalam kesusahan...
terutama sekali kepada sahabat yang aku pnggil ayang shida (bkn couple aku k)
tp dia xkisah aku pnggil dia ayang...
siap dia bg tau balak dia (daus) n balak dia pn xksh...


so salam semua...
andai umur aku masih pnjang akan aku gunakan blog ni tu mnyampaikan warkah ni...

No comments: